czwartek, 12 lutego 2015

WITAJCIE !



To mój pierwszy wpis na blogu poświęconym wykonywanym przeze mnie dekoracjom. Od zawsze lubiłam tworzyć i spędzać kreatywnie czas.  Moją pasją i pracą jest projektowanie i wykonywanie biżuterii, którą przedstawiam na moim drugim blogu impresjabizuteria.blogspot.com

Jestem pasjonatką pięknych wnętrz w szczególności stylu modern classic dlatego znajdziecie tu również informacje o aranżacji wnętrz i ciekawych metamorfozach. 
 
Na początek przedstawiam oryginalny pomysł na dekorację ścienną mojego autorstwa. Inspirację zaczerpnęłam ze znanych większości z Was bombek wykonywanych techniką tasiemkową tzw. karczochów. Postanowiłam przenieść to na płaską powierzchnię i stworzyć obraz. Po oprawieniu powstała niezwykle efektowna dekoracja, którą możecie obejrzeć na zdjęciach.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz